srssersssdgimvssmicdsd

20230925_133752
IMG_20230916_152618Medium
maturapodelitev2023-11
PRF_9372
Inventura-65
formaviva24of66
Simfonicnikoncert_18_4_2023_1
thumbnail_1_Dunaj_predopero
MilanNjenjic2
336769629_240574724984679_3108630316173472750_n
_SGG2755-2
Umetnikiveer3U27
_SGG2108
_SGG2065
kiparstvo3U9of49
SGG_1844
IMG_9665
1675949307010
327514194_720678752829203_5104971080169930330_n
upaninmi
OtrocispostajeZoom-001
_DSC0154m
Oalek-uenciprikemiji5
3
GV-060
thumbnail_IMG_2126
120221028_111937
Obinskiprvakivodbojki
Huda_luknja_IP_GEO_31
Start_UP_na_prostem
Maturantska_ekskurzija_panija
20221214_105223
ola_v_naravi_1_
Diamantni_maturant_Rok_TB_pri_Pahorju
kiparstvovlesu3U-027
IMG_20220223_110448
Bruselj-irimosolidarnost3
previous arrow
next arrow

Nadarjeni dijaki

Koncept vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi dijaki v srednjem izobraževanju sprejema kot temeljno izhodišče pravico vsakega dijaka, da mu javni šolski sistem omogoča optimalni razvoj v skladu z njegovimi potenciali in interesi (ZOFVI, 2. člen). Pomeni temeljni okvir za načrtovanje prilagajanja vzgojno-izobraževalnega dela nadarjenim dijakom ter njihovo identifikacijo v srednjem izobraževanju, če prej še niso bili prepoznani. Postavlja temeljne konceptualne okvire za razumevanje, odkrivanje in spodbujanje razvoja nadarjenih v srednjem izobraževanju.

Vzgojno – izobraževalno delo z nadarjenimi dijaki poteka na osnovi uresničevanja naslednjih temeljnih načel:

  • upoštevanje posebnih sposobnosti in močnih interesov dijaka,
    • upoštevanje individualnih osebnostnih značilnosti,
    • širitev in poglabljanje temeljnega znanja,
    • hitrejše napredovanje v procesu učenja,
    • razvijanje ustvarjalnosti,
    • spodbujanje višjih oblik mišljenja in učenja,
    • uporaba sodelovalnih oblik učenja,
    • spodbujanje samostojnosti in odgovornosti
    • skrb za celostni osebnostni razvoj (kognitivni, emocionalni, socialni, moralni, telesni),
    • raznovrstnost ponudbe ter omogočanje svobodne izbire dijakov,
    • uveljavljanje mentorskih odnosov med dijaki in učitelji oziroma drugimi izvajalci programa,
    • skrb za to, da so nadarjeni dijaki v svojem razrednem in šolskem okolju ustrezno sprejeti,
    • ustvarjanje možnosti za občasno druženje nadarjenih med seboj, glede na njihove posebne potrebe in interese.

Programi mentorjev obogatitvenih dejavnosti na gimnaziji so zbrani v Katalogu programov obogatitvenih dejavnosti za nadarjene dijake in so objavljeni na spletni strani gimnazije.

Arhiv

Spremljajte nas na socialnih omrežjih

Osnovni podatki

Gimnazija
Trg mladosti 3,
3320 Velenje

03 89 60 600
03 89 60 660