srssersssdgimvssmicdsd

IzjemnidijakiCV2024-49
IzjemnidijakiCV2024-67
Maturantskiples3
EkskurzijanaTenerife2
IMG_8755
Dobrodelnikoncert-39Medium
Proslavaobdnevusamostojnostiinenotnosti11
kiparstvo3U-23
Sprejem_diamantnih_Enej_Hudobreznik
olavnaravi2U
Evropskidanjezikov
20230925_133752
IMG_20230916_152618Medium
maturapodelitev2023-11
PRF_9372
Inventura-65
formaviva24of66
Simfonicnikoncert_18_4_2023_1
thumbnail_1_Dunaj_predopero
MilanNjenjic2
336769629_240574724984679_3108630316173472750_n
_SGG2755-2
Umetnikiveer3U27
SGG_1844
IMG_9665
1675949307010
327514194_720678752829203_5104971080169930330_n
OtrocispostajeZoom-001
_DSC0154m
Oalek-uenciprikemiji5
3
GV-060
thumbnail_IMG_2126
Obinskiprvakivodbojki
Huda_luknja_IP_GEO_31
Start_UP_na_prostem
20221214_105223
Diamantni_maturant_Rok_TB_pri_Pahorju
kiparstvovlesu3U-027
previous arrow
next arrow

Gimnazija

Ime izobraževalnega programa: GIMNAZIJA

Trajanje izobraževanja: 4 leta

Cilji izobraževalnega programa:

Splošni cilji gimnazije so opredeljeni v Zakonu gimnazijah.

Poleg tega so cilji gimnazije še:

–        Gimnazija je izobraževalni program, ki pripravlja za nadaljevanje izobraževanja, spodbuja ustvarjalnost ter razvija znanja, sposobnosti, spretnosti in druge osebnostne lastnosti, potrebne za kasnejši uspeh v poklicu in življenju. Gimnazija mora zagotoviti dovolj široko splošno izobrazbo in vzpostaviti vednost, ki je skupni temelj za vse usmeritve univerzitetnega študija, hkrati pa omogočati refleksijo o mejah vednosti.

–        Pri tem se navezuje na znanje, spretnosti in stališča, pridobljena v osnovni šoli in sistematično razvija doseženo izobrazbo.

–        Za gimnazijo je značilen globalen, celosten pristop v izobraževanju, ki temelji na kompleksnosti sveta, soodvisnosti in sintezi vednosti z različnih področij ter razvijanju disciplinarnosti kot pogoja za interdisciplinarno in transdisciplinarno razumevanje sveta. V gimnaziji si dijaki prisvojijo osnove znanstvenih vzorcev na različnih področjih.

–        Gimnazijski program zagotavlja izbirnost tako na ravni šole (profiliranost gimnazij) kot na ravni dijaka. Izbirnost mora omogočati višjo raven pouka na določenem področju ob hkratnem zagotavljanju uravnotežene splošne izobrazbe. Dijaki gimnazij potrebujejo za splošni kulturni razvoj tudi znanja in izkušnje iz glasbene, likovne in drugih vrst umetnosti.

–        Gimnazija zagotavlja doseganje ustrezne ravni pri vseh treh sestavinah ciljev (znanje, sposobnosti in spretnosti, nekognitivni vidik) oziroma ravni, ki je potrebna za uspešen študij na univerzi in za kasnejši uspeh v poklicu in življenju.

–        Eden od specifičnih ciljev gimnazije je tudi spodbujanje interesa za teoretična znanja. Gimnazija omogoča oblikovanje lastnega pogleda na svet.

–        Gimnazija omogoča seznanjanje s sodobnimi tehnologijami in razvija inovativnost.

–        Gimnazija spodbuja razvoj na vseh področjih osebnosti (uravnoteženost telesnega, spoznavnega, čustvenega, socialnega, moralnega in estetskega razvoja) ter razvoj osebnosti kot celote.

Vabljeni, da prisluhnite dijakom gimnazije, kjer odgovarjajo na 10 zanimivih vprašanj o njihovih izkušnjah srednješolskega izobraževanja in izbranem programu.

Arhiv

Spremljajte nas na socialnih omrežjih

Osnovni podatki

Gimnazija
Trg mladosti 3,
3320 Velenje

03 89 60 600
03 89 60 660