srssersssdgimvssmicdsd

Nadarjeni dijaki

Koncept vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi dijaki v srednjem izobraževanju sprejema kot temeljno izhodišče pravico vsakega dijaka, da mu javni šolski sistem omogoča optimalni razvoj v skladu z njegovimi potenciali in interesi (ZOFVI, 2. člen). Pomeni temeljni okvir za načrtovanje prilagajanja vzgojno-izobraževalnega dela nadarjenim dijakom ter njihovo identifikacijo v srednjem izobraževanju, če prej še niso bili prepoznani. Postavlja temeljne konceptualne okvire za razumevanje, odkrivanje in spodbujanje razvoja nadarjenih v srednjem izobraževanju.

Vzgojno – izobraževalno delo z nadarjenimi dijaki poteka na osnovi uresničevanja naslednjih temeljnih načel:

  • upoštevanje posebnih sposobnosti in močnih interesov dijaka,
    • upoštevanje individualnih osebnostnih značilnosti,
    • širitev in poglabljanje temeljnega znanja,
    • hitrejše napredovanje v procesu učenja,
    • razvijanje ustvarjalnosti,
    • spodbujanje višjih oblik mišljenja in učenja,
    • uporaba sodelovalnih oblik učenja,
    • spodbujanje samostojnosti in odgovornosti
    • skrb za celostni osebnostni razvoj (kognitivni, emocionalni, socialni, moralni, telesni),
    • raznovrstnost ponudbe ter omogočanje svobodne izbire dijakov,
    • uveljavljanje mentorskih odnosov med dijaki in učitelji oziroma drugimi izvajalci programa,
    • skrb za to, da so nadarjeni dijaki v svojem razrednem in šolskem okolju ustrezno sprejeti,
    • ustvarjanje možnosti za občasno druženje nadarjenih med seboj, glede na njihove posebne potrebe in interese.

Programi mentorjev obogatitvenih dejavnosti na gimnaziji so zbrani v Katalogu programov obogatitvenih dejavnosti za nadarjene dijake in so objavljeni na spletni strani gimnazije.

Arhiv

Spremljajte nas na socialnih omrežjih

Osnovni podatki

Gimnazija
Trg mladosti 3,
3320 Velenje

03 89 60 600
03 89 60 660